torstai 26. toukokuuta 2011

Haaste Neule-Kirpulta

Tässä haasteessa pitää kertoa jotain itsestään ja nämä vastaukset minulta 8 kysymystä saavat:

1. Perhe: Minulla on 4 poikaa,joista nuorin asuu minulla,isommat pojat ovat isällään.Eli meitä on tässä minä,nyk.mieheni ja 12v poika,kissa ja koira.Isommat pojat täydentää välillä meitä.
2 Neulominen: on rakas harrastus.Neulomisen kautta olen läpikäynyt elämän kolhuja,iloja ja tasasta mennoo,se on osa minua.
3. Puutarhanhoito: on jäänyt kesäkukkiin ja pakollisiin hoitoihin.Eka"elämässäni"minulla oli kasvihuone,pottumaa,kasvimaa,mansikkamaa,kukka- ja kivikkopenkkejä.Olin multasormi.
4. Hamsteri: olen klassinen lankahamsteri.
5 .Kerään: enkeleitä,myös itse luon niitä.
6 .Lukeminen: on joka iltaista.Dekkarit ja hömpät kiinnostaa.
7. Tietokoneella: tuskailen aika usein.En osaa käyttää tätä bloggeria ja monta hyvää blogia on liittämättä blogiini.
8. Olen hyvä: kuuntelija,myötäeläjä.

Siinäpä Villamellaa=)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti